Flower Expo 

5 września (czwartek) godz. 15.15-17.30, sala C (I piętro)

Seminarium
Wiedza dla Handlu 

Centrum ogrodnicze – jak sprzedawać lepiej?
Media społecznościowe jako skuteczne narzędzie promocji kwiaciarni i centrum ogrodniczego.



Tomasz Szacoń
z RetailPoland Consulting LTD – ekspert nowoczesnego handlu, specjalizuje się we wsparciu marek w handlu w sieciach, autor szkoleń i artykułów wyjaśniających specyfikę handlu w kanałach retail.

Prowadzący wskaże, które praktyki i zachowania sieci handlowych warto wykorzystać w tradycyjnym kanale sprzedaży detalicznej w branży ogrodniczej.

W swojej prezentacji skoncentruje się na kilku zagadnieniach: zarządzaniu ceną, marketingu w miejscu sprzedaży oraz tworzeniu i wykorzystywaniu społeczności sprzedaży.

 

 

 

Łukasz Krytkowski – mistrz florystyki, architekt krajobrazu, trener biznesu. Właściciel firmy Zielony Kombinat.
Prowadził przez ponad dwa lata, jedyną na świecie „kwiaciarnię przyjazną mężczyźnie", która miała promować szybkie i praktyczne zamawianie kwiatów, a obecnie ma ona formę pracowni, gdzie powstają dekoracje florystyczne na przeróżne okazje, inwentaryzacje i projekty zieleni, a także materiały fotograficzne oraz filmowe, mające na celu promocję kwiatów. Od samego początku stawiał na silną obecność marki w mediach społecznościowych, widząc w nich narzędzie do zwiększenia zainteresowania kwiatami, poznania nowych gatunków i odmian, podania florystyki w sposób nieszablonowy, a w rezultacie na zwiększenie sprzedaży.

Jak wskazuje pojęcie „kombinat", zawiera ono w sobie wiele przeróżnych branży, których wspólnym mianownikiem jest zieleń.





Seminarium skierowane do:

prowadzących centra ogrodnicze, sklepy i punkty sprzedaży roślin, florystów, kwiaciarzy, dekoratorów, pasjonatów roślin.



 

 

DO GÓRY