Ekspercka wiedza, wymiana informacji i doświadczeń to clou wydarzeń towarzyszących
Seminarium Wiedza dla Handlu i Producentów
Zapraszamy do współpracy, jeśli chcesz podzielić się wiedzą
Dołącz do zielonej awangardy!
Spotkanie skierowane do producentów roślin ozdobnych (w tym rabatowych) oraz do osób zajmujących się handlem – właścicieli i pracowników centrów ogrodniczych. Porusza zagadnienia związane z produkcją szkółkarską – techniczne, technologiczne oraz ze sprzedażą – promocję i nowe kanały dystrybucji. Miejsce prezentacji nowości asortymentowych, tematów związanych z handlem stacjonarnym i e-commerce, marketingiem.
Właśnie pracujemy nad programem kolejnej edycji Seminarium, które odbędzie się 4 września 2025 roku podczas 32. Międzynarodowych Targów ZIELEŃ TO ŻYCIE! Myślą przewodnią programu jest hasło „Dołącz do zielonej awangardy!”.
Program 2025
11:30-11:40 Otwarcie
11:40-12:30 AI w centrum ogrodniczym – jak sztuczna inteligencja pomaga sprzedawać więcej i szybciej, Adrian Tomaszewski
12:30-12:50 Jak trendy w architekturze krajobrazu wpływają na handel i produkcję, Krzysztof Mielicki, Zielone Pojęcie
12:50-13:20 Ochrona roślin bez chemii w produkcji i sprzedaży. Co działa, ile kosztuje i jak to wdrożyć, Krzysztof Kowalski, PSCO, Centrum Ogrodnicze ZIELONYM DO GÓRY
13:20-14:00 Marketing, który nie zakwita – błędy, które popełniają firmy w działaniach digitalowych, Katarzyna Nowacka, Marta Tysowecka, Greendea
14:00-14:40 Jak gospodarność łączy się z Lean Management w firmie rodzinnej z branży ogrodniczej?, Adam Legutko, W. Legutko Przedsiębiorstwo Hodowlano-Nasienne Sp. z o.o.
Prelegenci

Marta Tysowecka
Ekspertka e-commerce i marketingu internetowego w branży ogrodniczej. Przez ponad 7 lat rozwijała jeden z największych sklepów internetowych w tym segmencie, pełniąc funkcję dyrektorki e-commerce. Realizowała kampanie dla znanych marek ogrodniczych i pomagała w rozwoju jednego z największych portali ogrodniczych w Polsce. Dziś jako współzałożycielka agencji Greendea tworzy strategie marketingowe, które łączą dane, doświadczenie zakupowe i potrzeby klientów branży ogrodniczej. Jej podejście łączy operacyjną skuteczność z długofalowym myśleniem o rozwoju marek.
Katarzyna Nowacka
Z wykształcenia ogrodniczka, z pasji – marketerka. Od ponad dekady łączy wiedzę roślinną z kompetencjami digitalowymi. Współtworzyła magazyn branżowy, a przez lata rozwijała jedną z największych marek e-commerce w segmencie ogrodniczym. Tworzyła treści produktowe i edukacyjne, kampanie e-mail marketingowe i działania w social media – zarówno dla firm ogrodniczych, jak i z branż pokrewnych. Dziś współprowadzi agencję Greendea, gdzie odpowiada za strategie marketingowe oparte na realnych potrzebach ogrodników i świadomej komunikacji marek.

Adrian Tomaszewski
Projektant graficzny, trener kreatywny i wykładowca, który od ponad dwóch dekad łączy świat designu, reklamy i nowych technologii. Specjalizuje się w wykorzystaniu sztucznej inteligencji w pracy kreatywnej – od projektowania graficznego i UX/UI, przez strategię marki, aż po storytelling i animację. Pracował dla takich marek jak IBM, Allegro, Philip Morris, Makita, Wiśniowski, BP czy Nivea. Prowadzi autorskie warsztaty, szkolenia i wykłady z zakresu AI w designie, kreatywności w marketingu oraz narzędzi takich jak Adobe, Figma czy Canva. Wykładowca m.in. na WSIZ Bielsko-Biała, WSTI Katowice i WSB Merito Wrocław. Jest autorem dwóch książek o copywritingu i współtwórcą twórcą kampanii nagradzanych w branżowych konkursach (Złote Orły, Boomerang, Złota Strzała). W swojej pracy stawia na łączenie mocy technologii (tech power) z kreatywnością i podejściem człowieka (human touch).
Więcej informacji: www.AdrianTomaszewski.pl
Do Targów ZIELEŃ TO ŻYCIE pozostało
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)