Ekspercka wiedza, wymiana informacji i doświadczeń to clou wydarzeń towarzyszących

Seminarium Wiedza dla Handlu i Producentów 

 

 

 

 

Zapraszamy do współpracy, jeśli chcesz podzielić się wiedzą

Dołącz do zielonej awangardy!

 

Spotkanie skierowane do producentów roślin ozdobnych (w tym rabatowych) oraz do osób zajmujących się handlem – właścicieli i pracowników centrów ogrodniczych. Porusza zagadnienia związane z produkcją szkółkarską – techniczne, technologiczne oraz ze sprzedażą – promocję i nowe kanały dystrybucji. Miejsce prezentacji nowości asortymentowych, tematów związanych z handlem stacjonarnym i e-commerce, marketingiem.

Właśnie pracujemy nad programem kolejnej edycji Seminarium, które odbędzie się 4 września 2025 roku podczas 32. Międzynarodowych Targów ZIELEŃ TO ŻYCIE! Myślą przewodnią programu jest hasło „Dołącz do zielonej awangardy!”. 

 

Program ramowy 2025

Trendy konsumenckie, czyli czego chcą klienci?, Marzena Bartosiewicz, PSCO, Centrum Ogrodnicze HORTORUS

Biologiczna ochrona roślin – od edukacji klienta do efektywnej sprzedaży, Krzysztof Kowalski, PSCO, Centrum Ogrodnicze ZIELONYM DO GÓRY

AI w centrum ogrodniczym – jak sztuczna inteligencja pomaga sprzedawać więcej i szybciej, Adrian Tomaszewski

Nie wszystko, co zielone, dobrze rośnie – zaskakujące błędy w marketingu ogrodniczym, Katarzyna Nowacka, Marta Tysowecka, Greendea

Dlaczego świetny produkt ogrodniczy nie zawsze zdobywa klientów w sieci? Dlaczego kampania, która wyglądała obiecująco, nie przyniosła efektów? Marta Tysowecka i Kasia Nowacka, założycielki firmy Greendea, która specjalizuje się w marketingu dla branży ogrodniczej, zabiorą uczestników za kulisy cyfrowych działań w tej wyjątkowej branży. Opowiedzą o nietypowych, ale częstych błędach, które popełniają firmy – nawet te doświadczone. Prelekcja będzie zbiorem nieoczywistych błędów, które popełniają nawet doświadczeni przedsiębiorcy. Będzie konkret, praktyka i spojrzenie z unikalnej perspektywy – takiej, którą mają tylko ci, którzy codziennie pracują z zielonymi markami.

 

Prelegenci

 

Katarzyna Nowacka i Marta Tysowecka Greendea

Marta Tysowecka
Ekspertka e-commerce i marketingu internetowego w branży ogrodniczej. Przez ponad 7 lat rozwijała jeden z największych sklepów internetowych w tym segmencie, pełniąc funkcję dyrektorki e-commerce. Realizowała kampanie dla znanych marek ogrodniczych i pomagała w rozwoju jednego z największych portali ogrodniczych w Polsce. Dziś jako współzałożycielka agencji Greendea tworzy strategie marketingowe, które łączą dane, doświadczenie zakupowe i potrzeby klientów branży ogrodniczej. Jej podejście łączy operacyjną skuteczność z długofalowym myśleniem o rozwoju marek.

Katarzyna Nowacka
Z wykształcenia ogrodniczka, z pasji – marketerka. Od ponad dekady łączy wiedzę roślinną z kompetencjami digitalowymi. Współtworzyła magazyn branżowy, a przez lata rozwijała jedną z największych marek e-commerce w segmencie ogrodniczym. Tworzyła treści produktowe i edukacyjne, kampanie e-mail marketingowe i działania w social media – zarówno dla firm ogrodniczych, jak i z branż pokrewnych. Dziś współprowadzi agencję Greendea, gdzie odpowiada za strategie marketingowe oparte na realnych potrzebach ogrodników i świadomej komunikacji marek.

adrian tomaszewski

Adrian Tomaszewski
Projektant graficzny, trener kreatywny i wykładowca, który od ponad dwóch dekad łączy świat designu, reklamy i nowych technologii. Specjalizuje się w wykorzystaniu sztucznej inteligencji w pracy kreatywnej – od projektowania graficznego i UX/UI, przez strategię marki, aż po storytelling i animację. Pracował dla takich marek jak IBM, Allegro, Philip Morris, Makita, Wiśniowski, BP czy Nivea. Prowadzi autorskie warsztaty, szkolenia i wykłady z zakresu AI w designie, kreatywności w marketingu oraz narzędzi takich jak Adobe, Figma czy Canva. Wykładowca m.in. na WSIZ Bielsko-Biała, WSTI Katowice i WSB Merito Wrocław. Jest autorem dwóch książek o copywritingu i współtwórcą twórcą kampanii nagradzanych w branżowych konkursach (Złote Orły, Boomerang, Złota Strzała). W swojej pracy stawia na łączenie mocy technologii (tech power) z kreatywnością i podejściem człowieka (human touch).
Więcej informacji: www.AdrianTomaszewski.pl

Do Targów ZIELEŃ TO ŻYCIE pozostało

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Razem zrobimy więcej

Targi

Szkolenia

Zadzwoń lub napisz do nas

konferencje szkolkarskie zszp

Polityka prywatności